torstai 24. joulukuuta 2015

JOULULAHJAT 2015

Heippa! 
Päätin listata joululahjoja joita sain nyt jouluaattona. Mennään nyt suoraan tsekkaan tää lista.

Twilight kirjoja
Sain siis twilight uusikuu ja epäilys kirjat. Mun oli tarkotus ostaa ne kirjat jo aikoja
 sitten mutta ei ookkaan tullut ostettua. Luin houkutus kirjan jo varmaan viime kevänää, ihme jos enää muistan siitä mitään. Pakko alkaa lukeen mahollisimman nopeesti.

Pretty Little Liars kausi 5
Ahh, tämä kauan odotettu lahja! Olin niin fiiliksissä kun kausi 4 tuli netflixiin että oli ihan pakko saaha se! Tää sarja on vaan niin jännä, ihan mahtavaa. Kanttii kattoo kyllä tätä sarjaa jos omistatte netlixin tai käykää vuokraamassa tai ostamassa se levynä. :)

Garnier ihonhoito paketti
Itseasiassa tiesin jo että saisin tän koska sanoin äitlle että haluun sen kun oltiin kaupassa niin se tulikin napattua mukaan jo sunnuntaina. Pakettiin kuulu siis Micellar Cleansin Water jota oon jo pidemmänkin aikaa käyttäny sitä. Suosittelen! Mukana tuli kanssa kosteuttava rasva jota nopeesti ehin jo testata ja tuntu ihan super hyvältä.
Real Techniques sivellin
 Sain äitiltä myös kulmasiveltimen jolle löytyy kyllä käyttöä.
Kultainen harja
 Sain äitiltä sen lisäksi myös glitteristä ostetun kultasen glitter harjan. Mun entinen tangle teezer oli jo tosi kulunu ja siitä ne harjat oli alkanu vääntymään. Vaikka ei aito tangle teezer olekkaan niin todella hyvä.

Kiharrus puikko
Kiharrus puikko tuli todella tarpeeseen koska itellä oli ennen sellanen huono. Kiharran muutenkin useesti mun hiuksia niin tolla saa sitten kunnon kiharat. Oon kuullu että ois todella hyvä, pitää kattoo millon pääsee testaamaan.
Oriflame nature paketti ja meikkipussi
 Sain mun kummitädiltä meikkipussin jonka sisällä oli kolme oriflame naturalin tuotetta, yksi oli aloe vera, vesimeloni rasvan, laventeli body mistin ja basilika, persikka 
 suihkugeelin. Kaikki tuoksu hyvälle varsinki aloe vera, vesimeloni rasva.

Victoria's secret body mist ja rasva
 Sain mun isosiskolta Victoria's secret body mistin tuoksussa 'true escape'. Tuoksu oli mun mielestä super hyvä. Sitten mun isoveljeltä sain 'coconut passion' rasvan. Mulla oli jo ennestään coconut passion tuoksu body mistinä.
Lahjakortti sportiaan ja bik bokiin.
Sain joululahjaksi myös kaksi lahjakorttia. Sportian lahjakortti tulee kyllä tarpeeseen koska pitäis käydä ostamassa uusia uusia niken treenivaatteita ennen uutta  kautta. Toinen lahjakortti oli bik bokiin ja sieltäkin on jo tiedossa mitä aion ostaa.
One direction hajuvesi
 En oo kovin mikään directioner mutta sain sitten tälläsen sika hyvän tuoksusen one directionin hajuveden. Purkkiki oli tosi nätti tuun aivan ehdottomasti käyttään tätä hajuvettä!

 Sain myös muutaman pienemmänkin jutun kuten nomination korun ja arpoja.


Hyvää joulua kaikille!

-Iida
Snapchat: Iidaaawz
Ask.fm: Iidaaawz
Instagram: Iidaahelmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti